Optymalizacja konwersji

Celem każdego sklepu internetowego jest generowanie sprzedaży produktów. Jednakże nie każdy potencjalny klient który odwiedza nasz sklep dokona w nim zakupu. Optymalizacja konwersji polega na podniesieniu odsetka tych osób.

Tylko poprzez bieżące monitorowanie sklepu i badanie zachowań użytkowników jesteśmy w stanie wyłapać wszystkie nietypowe sytuacje która przyczyniają się do spadku lub wzrostu sprzedaży. Dobrze zdiagnozowane podpowiedzą nam jak na stałe podnieść sprzedaż.

Jednym z podstawowych narzędzi, które polecamy, są testy A/B. Polegają one na przedstawieniu grupie docelowej kilku wersji danego elementu. Na podstawie wyników wybierana jest wersja bardziej efektywna. Możemy tak testować zarówno całe serwisy, jak i drobne elementy, np. formularz ofertowy czy landing page.

Wśród używanych przez nas narzędzi, do optymalizacji konwersji warto wymienić:
  • Testy A/B.
  • E-mail marketing.
  • Marketing automation.
  • Badania z użyciem „Heatmap”
  • Analiza nagrań wideo sesji użytkowników.
  • Testy szybkości i poprawności działania strony.
  • Analiza konwersji.

Jesteś zainteresowany naszymi Usługami? Napisz do nas!

Opinie